Kampaamopalvelut ja -hinnat

Leikkaus

Teemme ammattitaidolla yksilölliset leikkaukset toiveiden mukaisesti. Leikkaus rentouttaa ja huomioi kasvusuunnat ja antaa mahdollisuuden luonnollisen kasvusuunnan hyväksymiseen.

Hinnat:  22 – 61 e

sis. pesun ja kuivauksen

Kasvivärjäys

Kasvivärjäyksessä käytettävät aineosat ovat luonnosta peräisin olevia kasvien eri osia. Aineet värjäävät pysyvästi hiuksen. Hiuksen pintakerrokseen tarttuva väri ei aiheuta hiukselle rakennevaurioita. Luonnonvärin aineosat antavat hiukselle kiiltoa ja tuuheutta.

Kasvivärin lopullinen värisävy vaihtelee hiustyypin luonnollisen sävyn mukaan ja vaikutusajan pituuden mukaan. Kasvivärjäyksellä ei voida vaalentaa hiuksia ja tummennukset vaativat usein useamman kerran käsittelyn. Mitä ohuempi tai vaaleampi hius on, sitä intensiivisempi väri on.

Sekoitamme värit jokaiselle asiakkaalle erikseen ja siksi värit ovat lopputulokseltaan aina yksilöllisiä.

Hinnat: 115,50 – 171,50 e (raidat 2 e / min)

sis. 20min hieronnan ja puhdistuspesun

Konsultti-aika 22 – 32€

Haastavammissa värjäyksissä suosittelemme sinua varaamaan konsultti-ajan, jossa voimme tehdä sinulle etukäteen yksilöllisen värjäys suunnitelman ja hinta arvion. Konsulti-aika veloitetaan käydessäsi, joka hyvitetään varsinaisen värjäyksen yhteydessä takaisin.

Vaaleutta

Hiuksille saatava vaaleus/kirkaste saadaan aikaiseksi savella ja hapetteella, joka mahdollistaa hiuksille rajallisen pehmeän vaalean tuloksen.

Hinnat: 105 – 161 e (raidat 2 e / min)

sis. puhdistuspesun

EROKOISPALVELUNA LAURAN TEKEMÄNÄ

Parran muotoilu (koneella ja saksilla 1,50€/min)

Partahemmottelu (1h) 60 €

Partahemmottelumme sisältää parran muotoilun ja veitsi-ajon lisäksi rentouttavat kasvopyyhe -hauteet ja 10 min virkistävän kasvohieronnan. Käytämme parrankäsittelyssä luonnonmukaisia tuotteita ja räätälöimme palvelun asiakkaiden  tarpeiden ja toiveiden mukaan.

Luonnollinen ehostus 30min – 1h 31 – 60€

Toteutamme kevyet ja luonnolliset ehostukset arkeen ja juhlaan laadukkailla Zao-meikellä. Halutessasi on mahdollista varata 30min koemeikki, jossa suunnittelemme varsinaisen ehostuksen ja valitsemme sopivat sävyt ja tuotteet.

Luonnonmukainen puhdistus tai hoito hiuksille

Toteutamme luonnonmukaiset hiushoidot ja puhdistukset käyttäen mm. merilevää, savea, turvetta ja erilaisia yrttejä. Näillä luonnon omilla aineilla on erilaisia hoito-ominaisuuksia. Valitsemme niistä parhaimman vaihtoehdon hiuksillesi!

Hinnat: 85,50 – 110,50 e

sis. harjauksen ja 20 min hieronnan

Kokonaisvaltainen päänhieronta

Hieronnassa tehdään sarja erilaisia hierontaliikkeitä, joilla käsitellään yläselän, käsivarsien, hartioiden, niska- ja päänalueen pisteitä sekä lihaksia. Sopii erinomaisesti väsyneelle ja stressaantuneelle persoonalle, joka osaa lähteä mukaan rentoutumiseen ja antaa sen viedä mukanaan.

Hieronnan voi yhdistää useimpiin muihin palveluihin kuten hiusten leikkauksiin tai raitoihin. Joissakin kasviväreissä osahieronta sisältyy hintaan. Hieronnan ajaksi hiuksiin laitetaan tarpeen mukaan luomuöljyä ja lisäksi voidaan käyttää eteerisiä öljyjä antamaan lisähoitoa hiuksille, rentouttamaan tai piristämään.

Hinnat: 21 – 73 e

Kaikki hinnat ovat viitteellisiä. Hinta määräytyy paikanpäällä, käytettävien tuotteiden ja palveluajan mukaan. Tervetuloa!

Veloitamme peruuttomasta ajasta 50%. Peruutus on tehtävä 24 h ennen varattua aikaa.

HINNAT TARKISTETATAAN JOULUKUUSSA 2019 JA UUDET PÄIVITETYT HINNAT JULKAISTAAN VIIMEISTÄÄN TAMMIKUUSSA 2020.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).